Felt T-Shirt

By kin - July 20, 2011

Finally, habis juga 4 kelas kraftangan felt yang dianjurkan oleh Kolej Komuniti Kuala Langat.Kali ini belajar macam mana nak attachkan felt ke atas t-shirt. All items were provided by organizer. Memang banyak  syiok la......


pilih perkataan cute
 Kali ini cikgu Tini yang mengajar. So, cikgu dah bagi tahu siap-siap pilih 4 sahaja perkataan bagi menjimatkan masa.Memula nak letak nama aku jer; KIN tapi ehmmm...letak perkataan cute lah. Sebab rasa cute time tuh.hehehehehehehehehe

Apala yang dikatakan tuh......
 Masa nak attachkan keratan felt nih ke baju, memang ada sedikit kesusahan la. Lagi besar baju, lagi payah nak kontrol. So, with the brilliant idea..aku letak di penjuru baju sahaja. Yelah, aku kan pakai tudung...Nak letak tengah-tengah nanti tak nampak.....Kalo terbawah skit, nanti tak sajak lak.

Nak attachkan pada baju
Tada...!!!!!! Siap sudah. Ok, boleh dipakai. Yang penting, teknik dah belajar dan Insya Allah dapat memperbaiki kelemahan-kelemahan semasa aku menjahit.(^_^)

Rerama nih 2 kali aku wat..Sbb tak puas hati...huhuhu

  • Share:

You Might Also Like

0 comments