..when I was 18 @ Gold Coast Malacca..

By kin - July 18, 2017


Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah, tahun ini aku genap 18 tahun..... Eh....lupa nak tambah 20 tahun..kah kah kah...Kali ni, aku rancang nak sambut dengan semua ahli keluargaku dengan belanja percutian di Gold Coast Melaka di Bukit Katil pada 21 Januari yang lepas. Konon mengambil kira aku dilahirkan di Melaka juga la kan.....





Aku harap dengan percutian merangkap family day untuk tahun ini dapat mengeratkan lagi hubungan kami sekeluarga. Aaammmiiinn...



Sebelah malamnya, kami plan nak berjalan-jalan sekitar bandar Melaka. Punyalah ramai manusia. Akhirnya dapat parking agak jauh dan terpaksa berjalan kaki menuju ke Pahlawan Walk. Hajat asal nak ke Jonker Walk. En. Syawal dan Hamizan takmo join sebab tertarik nak lepak kat area Taming Sari je. Yang aku, Daham, Huda dan dua orang anak aku decided berjalan kaki dari Pahlawan Walk ke Jonker Walk. Basah tiak gaks la. Nak sangat tengok, apa la best sangat Jonker Walk ni.


Ok, sebenarnya takda apa sangat. Aku prefer Pahlawaqn Walk. Oklah, itu first dan last la aku ke sana. Hahahaha....Penat gaks berjalan dengan karenah budak-budak ni. Balik ke homestay, semua zzZZZZZzzz, kepenatan.



Sayonara!!! Lain kali kita bercuti di Pulau Tioman pula. Eh......


Oh yea, pagi 21 Jan 2017 tu, kami sambut dengan sanak saudara di rumah nenet. Tq to my cuzzy sebab sponsored birthday cake yang sangat-sangat sedap. Love you all......! 

  • Share:

You Might Also Like

0 comments