.: Selamat Hari Guru! :.

By kin - May 16, 2013




Salam...

Sempena 16 Mei 2013, saya ingin mengucapkan kepada semua guru² di seluruh dunia dan di Malaysia terutamanya....tidak kira di mana anda berada....

Semua guru saya di tadika,semua guru saya di sek rendah, semua guru saya di sek menengah, semua lecturer saya di UTM and of course my IBU & AYAH........

Tidak lupa juga kepada my sis, makcik² saya, pakcik saya, serta rakan² saya yang bergelar pendidik....


Terima Kasih Cikgu!

Semoga Allah memberkati jasa baik guru dan pengorbanan yang diberikan kepada anak² murid terutamanya kepada saya sekeluarga (untuk guru² Syasya & Sara juga). Didiklah anak bangsamu dengan redha, Insya Allah ilmu yang diberikan akan bermanfaat kepada anak muridmu....

selamat hari guru, happy teacher's day
Special dedicated to my teachers : SRK Taman Seri Gombak, SK Taman Selasih & Sek Men Sains Muzaffar Syah, Melaka (Mozac)

daripada anak muridmu yang suka melawan cakap cikgu ^_^

  • Share:

You Might Also Like

0 comments