Amazing Sabah!! ~Kundasang~

By kin - March 26, 2013


 Kinabalu Pine Resort


Salam...

Kundasang ni kali ketiga aku sampai sini. Ini adalah salah satu tempat yang aku suka sangat nak bertandang. Aku rasa duduk sini pun ok jugak. Hahahaha.. Ayat tak boleh blah...

Dengan cuaca dan udara yang nyaman.. Memang sangat siuk la kalau dapat bermalam di sini. Lama sudah ku simpan harapan untuk bermalam di Kinabalu Pine Resort ni. Dua kali sebelum ni, asyik clik-clik ambil gambar je. So, tahun lepas En Syawal merealisasikan impianku ini. Chewah......


Kinabalu Pine Resort

Kami sengaja memilih blok yang mengadap landskap Gunung Kinabalu.... Dalam bilik pun not bad. Kipas pun ada walaupun cuaca pada waktu malam memang agak sejuk. 

Kinabalu Pine Resort

Kami duduk di sini untuk tiga hari dua malam...Plan asal nak 2D1N je tapi en Syawal kata, alang² kan...? So, pakej ini beserta dengan sarapan pagi.


 Kalau takda dalam pakej, sarapan pagi kene caj sampai RM16 seorang...Huhuhuhu...Mahal tu....Kalau bangun lambat, sarapan cepat habis la.....Aku je makan berapa kali round...hehehehehehe.......


Pemandangan masih sama seperti yang aku datang ziarah a few years ago. Memang sangat mendamaikan. Berdekatan blok kami ada taman arnab. Memang budak² ni suka menjengahlah taman arnab ni untuk berikan makanan yang memang disediakan di situ.

Untuk keterangan lanjut tentang Kinabalu Pine Resort ni bolehlah hubungi:

Kinabalu Pine Resorts Sdn Bhd
Locked Bag 15,
88990 Kota Kinabalu
Sabah, Malaysia

(+60)88 386775
(+60)88 389957



  • Share:

You Might Also Like

0 comments