WHITE LACQUERED

By kin - March 15, 2012

Ok, kali ini nak bercerita tentang jam. Wah!!! Sukanya tengok koleksi terbaru jam Swatch; 2012 Spring Summer ini.



swatch
WHITE LACQUERED
  Aku suka sangat yang WHITE LACQUERED nih...Wah, rasa teruja tapi di Malaysia belum sampai lagi...Agak-agaknya, berapa rm lah yea?


another colors

swatch
another colors

close up ....
Sebenarnya aku nih hantu obses sedikit hal-hal berkaitan dengan jam. Suka jam tangan. Masa memula kawen tuh, suami ku agak hairan kenapa aku ada banyak koleksi jam tangan....hehehehehehe....

Antara jam tangan yang aku sayang adalah pemberian ibuku sempena result PMR ku tahun 1994. Masa tuh aku tengah giler, bukan aku sahaja..kawan-kawan sekolah ku jua dengan jam jenama Guess. So, biler dapat offer hadiah, terus aku mintak jam tangan Guess. Sambil bayar, ibuku membebel-bebel....

"Kenapa la pilih jam yang takde nombor?"

hahahahahaha....Rekaan jam yang aku pilih cuma ada perkataan Guess sahaja. Sekeliling permukaan tuh tiada nombor.

"Ala ibu, leh agak jam berapa kalau tengok pun"....hahaha..Ayat nak menang gaks sebab nak juga jam tangan ini.

Tapi sedihnya, jam tangan tuh dah hilang. Tukang menghilangkan jam (kes pinjam) boleh wat derkkk jer....Takpe, sabar ajelah.

Yang kedua; aku dapat hadiah jam Rolex berwarna emas bertatahkan berlian..eh Zirqon kut warna delima...Sempena hadiah aku yang ke 18 tahun. Aku suka tapi aku malu nak pakai... Tak rock!!!! So, aku jarang pakai...Aku hanya pakai bila pakai baju kurung sahaja. Terima kasih Makcik! <3

Selebihnya pemberian suami, makcik-makcikku dan kawan-kawan dan sudah tentunya aku beli sendiri. *_<

Ada sekali tuh, tahun lepas la. Aku nak beli jam Swatch ni sebab ini antara jam yang aku aimed lama sudah. Dah nekad dah nak membeli ni. Suami ku tetiba tak jadi belikan. Alasannya, eh eh..kenapa bateri jam nih diluar...hohohohoho..Hilang mood.

So, for this time, aku nak juga beli..hehehehe...Takpelah en hubby, I pi beli sendiri.... *_*




  • Share:

You Might Also Like

0 comments