Monday, February 13, 2012

Penyakit M

Sedar tak sedar dah masuk tahun 2012.Warghh malasnya nak update blog. Alasan paling utama ialah MALAS dan SIBUK. Entah apa yang sibuk dan apa yang malas pun aku tak tahu. Hehehehehe....

Tahun ni dan juga tahun sebelumnya, aku tetap tak berazam. Sengal kan? Kalau ada pun, ala aku sorang-sorang aje tahu pun cukup! Hehehehehe.... Tak perlu nak war-warkan. Pastu tak tercapai azam, buat malu jer. Cuma harapan aku, aku berharap tahun ini hidup aku lebih diberkati & dirahmati, Insya Allah dan Amin......

Tahun 2011 banyak juga menyimpan suka dan duka. Tapi yang duka-duka aku dah tak ingat. Buat menyemak otak jer...Sudah defragment dah tiap kali masuk tahun baru ( Hijrah maupun Masihi). hehehehehe....

Tahun ini juga aku rasa mencabar sebab anak dara aku menginjak alam persekolah ke tahun satu. Wa.....makcik penat.....Nak gosok baju la...Basuh baju hari-hari pun tak kisah....Tapi bab menarah Gunung Kinabalu harus memerlukan kekuatan mental.....Hahahahaha... Siapa setuju? Ramai orang kalo bab melipat memang malas. Kalau dah siap lipat pun, wah...mulalah anak-anak aku imagined yang diri mereka tuh resakse ke...ultramen ker..Ingat baju-baju yang dilipat itu bangunan - bangunan ke anak oooiiii? Sabar ajelah yea..... Hehehehehehe....


Oklah, malas nak bebel ntah apa- apa. Masih belum ada idea untuk merepek merapu. Apa-apa pun, hidup ceria sokmo!

No comments:

Post a Comment