Backdated Stories - Babies oh Babies....

By kin - June 02, 2011

Ini satu lagi kisah backdated stories....Kisah kali nih, kisah aku dan baby. Ehmm.....Sebenarnya nak ucapkan tahniah la kepada kawan-kawanku yang baru ajer mendapat baby; specially to Ana, Adik - Hidayati (adik kepada Norida) dan Linda ( Hospital Serdang's staff).

Babies yang sangat kiut miut.

diaper cake
Diapers Cake

me and frens

Linda's baby....so cute...
Then hujung minggu nyer plak, pi Sg Long. Nak tengok baby adik. Maaflah dik, pix baby tak sempat nak amik. Hamizan dah panjat saner sini..Bikin malu jer..hhehehehehe...Yang pink tuh adik amikla..Sebab adik dapat baby gal. And the blue one tuh, untuk kak Ida (Norida). Hope you guys love it.


Little cute monsters
Little cute monsters
Baby Ahmad Firas nih, aku baru tahu pada 3 hari warded kat NICU, Hospital Serdang. Disebabkan aku staf, so tak jadik masalah la nak menjenguk sekejap baby Firas. And Alhamdulillah ....selamat sudah setelah hampir seminggu di NICU......

baby Ahmad Firas

nursing pillow
Nursing Pillow
Nursing pillow nih aku wat khas untuk Ana. Aku tengok terkial-kial Ana nak bagi baby nih breastfeed. Yelah, aku paham sebab aku pun penah alaminya. Sakit woooo memula nak menyusukan anak selepas c-sect. Tapi takpe, redha ajelah demi anak-anak.






  • Share:

You Might Also Like

0 comments