Gigihnya Aku......Huhuhuhu

By kin - April 27, 2011

Sebenarnya request otomen by my buddy Nyzal, lame bebeno direquest dan aku sampai la posting nih ditulis masih tak mengendahkan. (Sowiiiiiii). Bukan apa, memula pindah, kain entah ke mana aku letak. Lepas dah jumpa plak, aper erkkk alasan aku? huhuhuhu. Aku dapat penyakit M. Sorry again Nyzal!

Tapi entah mengapa, ade sorang kawan opisku request otomen, aku cuba menjayakan nyer.Oh yea...sebenar-benar aku kemalasan / kekeringan idea adalah time aku nak wat kepala otomen nih haaaa..itulah sebenar-benarnya.

Badan otomen nih sekejap jer aku wat..Tak sampai setengah jam. Tapi biler tiba part kepala..Aduh! Macam mana nih? Tanduk lagi... So aku try n error ajelah. First trial...Aduhai salah jahit 'tanduknya' So, aku bukak balik jahitan. Biler dah siap... Alamak! Kepala very-very small la plak....Bukak balik jahitan.

Pendek cerita, hampir cubaan ke - 4 baru menjadik. Tapi ehmm...dunno...ok kut? Hampir 2 minggu aku nak siapkan kepala otomen nih ( otomen nih jenis degil kut??? hahahahhahaha) Amik feel ( sampai 2 minggu lak tuh).........

Terbaring di atas meja yg semak

waccaaaaaa
Oklah, after nih....Aku nak tunaikan janji-janji manisku kepada Nyzal....huhuhuhu...Just wait yea.....? hehehheehhehehe.....



  • Share:

You Might Also Like

0 comments