Another request....

By kin - April 27, 2011

Sebenornya..sepanjang bulan nih....Aku agak sibuk menjait tempahan plushies. Terima kasih kawan-kawan kerana memberikan galakan dan sokongan kepada aku yang tak seberapa nih...huhuhuhuu...*wink*

So, ini adalah antara hasil sudah pun menjadi milik empunya tuan badan yang mengrequest.

3 order sekaligus...

for Syifa Layla

Lamernya tak wat kitun! Version diupgradekan. ;)

Yang ini lak diorder pada minggu yang sama selang beberapa hari. Terima Kasih diucapkan...

as baby gift

Another waiting list from Kojek. Projek Unta dari padang pasir lak.....huhuhuhuhu......

Lain-lain yang aku wat time buhsan-buhsan nih...Aku wat Diapers Cluth. Ehh..Aper tuh? Ala, beg untuk bawa  diapers anak tapi design ala-ala beg cluth supaya nampak elegen..huhuhuhu...POYO.

Bunga zip pusing.

khas untuk Angah..Congrats for ur new baby!
Yang nih lak....ahhahaha..lawak la..Aku sajer-sajer try wat. Untuk handphone aku.huhuhu....

Bunga yang cun
Bunga nih ditempah dan dibuat oleh kawanku; Siti Junaidah atau nama glamer June. Tengs a lot!!! Aku kompem tangan keras nak krocet nih...Tali air pun setengah jam pun tak sampai 5 cm..hahahaha..Buruk tul...Pastu ada hati nak pakai yang dua jarum tuh...huhuhuhuh




  • Share:

You Might Also Like

0 comments