Bila dah tak tahu nak buat apa...

By kin - March 18, 2011

Sejak dua menjak nih, setiap malam lepas makan, biasanya aku akan lepak depan tv. Tengok cerita NCIS pastu sambung cerita Bones kat Fox Channel. La nih Flash Forward dan White Collar tapi aku tak mengikuti sangat sebab cerita tuh ulangan.


Jadik, bosan-bosan aku wat la nih malam tadi. Bila dah siap....Sara cakap kat aku.."Mama, macam teddy Mr Bean lah..." Owh....Baru aku perasan, yela sayang.......
pandangan depan

pandangan belakang




saiz sebesar tapak tangan aku.ehmm..editing yg sungguh tak lawa..huhuhu






Sudahnya, Sara cakap itu dia punyer.Siap bawa en teddy tido bersama. Dan of course, Syasya dok muncung sebab Sara dah booked dulu...hehehehe...Malam karang mama wat lagik yea...?

Malam sebelumnya plak, aku wat hair clip. Ter- rajin lak tiap malam..hehehehehehe..Khas aku hadiahkan untuk Hanis ( puteri kepada June). Hope you like it!



  • Share:

You Might Also Like

0 comments