Sabtu yang sibuk....

By kin - November 02, 2010

Sabtu, 23 Oct 2010

Pagi² lagi aku dah buat nasi lemak..ehmm....wah.macam tak percaya..tetapi percayalah..ekekekeke.....Yelah, asik² beli nasik lemak jer, baik aku masak sendiri...Anak² pun boleh tambah banyak kali...Seronok......

Disebabkan Yus kene berkawad sepanjang 2 minggu nih..so, agak boring jugaklah plan hujung minggu di rumah.....Tak tahu nak buat apa...Aku teruskan hobi menjahit aku lah...Rumah dah kemas...Baju dah lipat....Masak sudah.....So, inilah hasilnya........



Masa dok pulun menjahit nih..macam biasa..ade jer gangguan...saper lagi kalo bukan Sara & Hamizan.....Kadang² terfikir macam manalah kawan aku yang menjahit dan ada ramai anak???? huhuhuhuhu....

Hamizan

Sara


Sabtu, 30 Oct 2010

Awal² pagi dah kene turun utk latihan kebakaran..Maklumlah duduk rumah atas rumah..so, kalo ade emergency...bolehlah dipraktikkan... ye tak???? Tapi, sementara nak tunggu pihak bomba datang....kita senamrobik dulu.........Tengok Sara mmg bersungguh....Syasya entah ke mana....berlari sana sini...Maklumlah ramai kawan....Aku??? Goyang sikit² jer time senamrobik......huhuhuhu

  • Share:

You Might Also Like

0 comments