marathon for 100 muffins

By kin - May 21, 2010

28 Feb 2010....aku nekad nak wat muffin..yg selama nih asyik salah dos..opss maksudnya terlebih gula la..adun tak berapa betul la.....tengah2 sibuk kuarkan barang-barang..alamak..baru perasan satu lagi barang tak beli...nak tak nak kene roger laki aku la...nasibla.....



sambil-sambil buat nih, macam biasa 'askar² comel' akan mengerumuni aku....
"mama buat aper tuh..?"
"mama, Syasya plak nak wat..."
and paling kelakar biler Sara cuit sedikit nak merasa....


akhirnya, menjadik jugak....

tadaa.....

disebabkan bau muffin tersebar sampai ke luar....belum sempat jiran aku bertanya, aku sudah pun menghulurkan beberapa muffin untuk dikongsi bersama...sharing is caring maaa!

paling unsangkareable...biler jiran aku mengetuk pintu rumahku...mengatakan muffin ku sedap dimakan (cehh selama nih aku kasik, tak penah kene puji pun) dan suami nya ingin memesan 100 biji muffin untuk diberikan pada majlis perkahwinan anak buahnya.....(dalam hati dah mengembang...tp aper² pun...alhamdulillah....)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments