Ahad yang biasa.....11 APR 2010

By kin - April 13, 2010

Hari Ahad lepas, tak ke mana - mana. Lagipun Yus kerja.So, aku kene wat keje yang aku dok tangguh tuh. so, aku jahitkan Syasya bantal kucing as one of her birthday gift....hehehhe..biler dah siap, berebut pulak dengan Sara...ehmm....so, aku potong another template yang aku buat...For just in case, aku wat another 5 kucing lagi untuk diberikan kepada cousin² anak-anak aku....

Macam kelakor la plak tengok muka Syasya nih..hehehehehehe....so, nak tak nak aku suruh Syasya mengalah dulu dengan Sara.

Petang tuh plak, semua puteri-puteri aku dah tidur.(kalo tak tidur siang, malam nnt lagi depa tak atau susah nak tidur).Aku pun bersiap la nak join sebadan...Sekali sedap nak layan mata, si comel aku...Hamiz dok merangkak sana - sini....sambil mengutip itu ini (mainan akak² dia la nih bersepah²). Hiiiskkkk....terus aku tak jadi tidur. Bukan boleh percaya...silap² ntah ke mana² si Hamiz nih merangkak....

So, nak hilangkan bengang aku sebab tak jadik tidur nih...sambil² tuh memantau Hamiz, aku jahit tangan ajelah hair clip yang lame aku dah beli tapi tak buat aper².
So, inilah hasilnya....me as well...masih dalam penyelidikan...hehehehehehehe......tp yang penting, senyum gembira anak² aku yang paling penting...Keesokan harinya, Syasya pakai hair clipnya ke sekolah.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments